Flott jobba av laga i plastdugnaden

Postet av Florø Sportsklubb Handball den 19. jun 2026

Vi vil gratulere alle gruppene som var med på plastdugnaden i vår:
J2013, J2014, J2015 og nokre frå G2017 og G2018.

Dei gjorde ein topp jobb med å rydde i nærmiljøet i Florø. 
Totalt fekk dei samla inn 27 store sekkar med boss og fekk ihop kr 23 500,-. 
Mykje bra jobba, alle saman! 👏🏼👏🏼👏🏼